تنظیمات ویجت

  • En
  • خانه
  • تماس با ما
خدمات
  • اعضا هیات علمی
  • کارمندان
  • دانشجویان
  • دانش آموختگان
  • میز خدمت الکترونیک
گروه پژوهشی انرژی‌های دریاپایه
    • واحدهای پژوهشی
      • حوزه های تحقیقاتی به همراه توضیح مختصر
      • انرژی‌های تجدیدپذیر
        • انرژی خورشیدی
        • مبدل‌های انرژی امواج دریا
        • توربین‌های جزر و مدی
        • توربین‌های آبی کوچک
        • توربین‌های بادی عمودی
        • توربین‌های بادی شناور
      • شناورهای تندرو
        • شناورهای تک بدنه
        • شناورهای تونلدار
        • شناور هیدروفویل
        • شناورهای ترکیبی
      • پیشرانش هیدرودینامیکی
      • موتورهای درونسوز
        • موتور اشتعال تراکمی
        • موتور اشتعال جرقه‌ای
      • سیستمهای انتقال آب
    • پروژه‌ها
      • در حال انجام
      • خاتمه یافته
        • خلاصه پروژه‌های انجام شده
          • خلاصه پروژه ها در یک نگاه
        • پروژه های برگزیده در زمینه انرژی امواج دریا
          • پتانسیل سنجی انرزی امواج دریا در ایران
          • طراحی، ساخت و ارزیابی سامانه SeaRev IRWEC۱
          • طراحی، ساخت و ارزیابی سامانه هزارپایی IRWEC۲
          • طراحی، ساخت و ارزیابی سامانه OWSC
          • طراحی، ساخت و ارزیابی سامانه OWC IRWEC۳
          • مبدل توربین جزر و مدی IRTIDAL۱
        • برخی از پروژه های زمینه سیستمهای انتقال آب
          • بررسی روش‌های افزایش طول عمر و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ایستگاه‌های پمپاژ آب شرب روستاهای مازندران
          • بررسی جامع هدررفت و آب بدون درآمد در مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران (پایلوت)
        • برخی از پروژه های زمینه موتورهای احتراق داخلی
          • الگوبردای و صحه‌گزارش نتایج تست تبدیل موتور ریلی MTU۴۰۰۰ به یک موتور دریایی
          • صحه‌گذاری و بازطراحی دریایی‌ سازی موتور ریلی MTU۴۰۰۰
          • طراحی سامانه بازیاب حرارتی برای موتور ریلی MTU۴۰۰۰
          • طراحی و ساخت یک دستگاه خودروی هیبرید موازی
          • بررسی راهکارهای کاهش آلایندگی نیروگاه برق بهنمیر
          • تبدیل یک موتور دیزل با سامانه پاشش سوخت مکانیکی به موتور کم‌دماسوز اشتعال تراکمی
          • بررسی و امکان‌سنجی استفاده از سوخت زیستی جایگزین در موتور اشتعال جرقه‎‌ای با سیستم پاشش سوخت کاربراتوری
          • شبیه سازی عددی موتور اشتعال تراکمی دما پایین با سوخت دوگانه به منظور بررسی تاثیر پاشش آب در محفظه احتراق
          • امکان‌سنجی مصرف بیودیزل روغن پسماند پخت و پز در موتور دیزل
    • تجهیزات
      • تجهیزات در یک نگاه
      • استخر تولید امواج
      • تونل آب سطح آزاد
      • اتاق تست موتور درونسوز
        • موتور اشتعال تراکمی...
        • موتور اشتعال جرقه‌ای ...
      • سیستم های انتقال آب
      • انرژی خورشیدی
      • کارگاه ساخت
      • استخر کشش
    • اعضای گروه
      • اعضای گروه پژوهشی
      • دانشجویان
      • فارغ التحصیلان
      • همکاران
    • انتشارات
      • پایان‌نامه‌ها
        • مقطع کارشناسی ارشد
        • مقطع دکتری
      • مقالات ژورنالی
      • مقالات کنفرانسی
    • درباره گروه پژوهشی
      • معرفی گروه پژوهشی
      • ساختار سازمانی
      • مدیریت
      • دستاوردها و افتخارات
      • همکاری با دانشگاه های خارجی
      • گالری تصاویر
  • صفحه‌اصلی
  • پروژه‌ها
  • خاتمه یافته
  • برخی از پروژه های زمینه موتورهای احتراق داخلی

برخی از پروژه های زمینه موتورهای احتراق داخلی

تعداد بازدید:۶۶۶

ارسال به دیگران

آخرین ویرایش۱۸ دی ۱۴۰۱
  • امکان‌سنجی مصرف بیودیزل روغن پسماند پخت و پز در موتور دیزل
  • شبیه سازی عددی موتور اشتعال تراکمی دما پایین با سوخت دوگانه به منظور بررسی تاثیر پاشش آب در محفظه احتراق
  • بررسی و امکان‌سنجی استفاده از سوخت زیستی جایگزین در موتور اشتعال جرقه‎‌ای با سیستم پاشش سوخت کاربراتوری
  • تبدیل یک موتور دیزل با سامانه پاشش سوخت مکانیکی به موتور کم‌دماسوز اشتعال تراکمی
  • بررسی راهکارهای کاهش آلایندگی نیروگاه برق بهنمیر
  • طراحی و ساخت یک دستگاه خودروی هیبرید موازی
  • طراحی سامانه بازیاب حرارتی برای موتور ریلی MTU۴۰۰۰
  • صحه‌گذاری و بازطراحی دریایی‌ سازی موتور ریلی MTU۴۰۰۰
  • الگوبردای و صحه‌گزارش نتایج تست تبدیل موتور ریلی MTU۴۰۰۰ به یک موتور دریایی

صفحات مرتبط

  • - خاتمه یافته
  • - برخی از پروژه های زمینه موتورهای احتراق داخلی
    • - امکان‌سنجی مصرف بیودیزل روغن پسماند پخت و پز در موتور دیزل
    • - شبیه سازی عددی موتور اشتعال تراکمی دما پایین با سوخت دوگانه به منظور بررسی تاثیر پاشش آب در محفظه احتراق
    • - بررسی و امکان‌سنجی استفاده از سوخت زیستی جایگزین در موتور اشتعال جرقه‎‌ای با سیستم پاشش سوخت کاربراتوری
    • - تبدیل یک موتور دیزل با سامانه پاشش سوخت مکانیکی به موتور کم‌دماسوز اشتعال تراکمی
    • - بررسی راهکارهای کاهش آلایندگی نیروگاه برق بهنمیر
    • - طراحی و ساخت یک دستگاه خودروی هیبرید موازی
    • - طراحی سامانه بازیاب حرارتی برای موتور ریلی MTU۴۰۰۰
    • - صحه‌گذاری و بازطراحی دریایی‌ سازی موتور ریلی MTU۴۰۰۰
    • - الگوبردای و صحه‌گزارش نتایج تست تبدیل موتور ریلی MTU۴۰۰۰ به یک موتور دریایی
  • - برخی از پروژه های زمینه سیستمهای انتقال آب
  • - پروژه های برگزیده در زمینه انرژی امواج دریا
  • - خلاصه پروژه‌های انجام شده

لینک های مرتبط

  • انجمن مهندسی دریایی ایران
  • سازمان بنادر و دریانوردی

دسترسی سریع

  • دانشکده مهندسی مکانیک

اطلاعات تماس

  • نشانی:

    مــازنـدران، بابل، خیـابان شریعتــی، دانشـــگاه صنعتـــی نوشیروانـــی بابل، ساختمان دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه همکف، گروه پژوهشی انرژی‌های دریاپایه

  • پست الکترونیکی: darya@nit.ac.ir

  • تلفن: 01135501393

© کلیه حقوق متعلق به وبسایت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می‌باشد.

توسعه و طراحی: A.C.A CO